Favoriter...



...just nu är dessa härliga produkter som jag inte kan leva en dag utan för tillfället.
Från vänster är det:

Method, green tea+aloe, en tvål som doftar underbart för att enbart tvätta händerna med. Ursnygg flaska och den härligt gröna tvålen gör hela designen. Ett tryck och du har handen full av fräscht skum! Finns att köpa i New York, men antar att den går att köpa på fler ställen, men jag har inte hittat den.

Paul Mitchell Smoothing Super Skinny Relaxing Balm är ett måste för er som fönar eller plattar håret. Jag gör det varje dag och har än så länge inte hittat någon lika bra!

Victoria´s Secret Refreshing Body Mist, Romantic Wish. sprayas på kroppen och lämnar en otroligt fräsch doft hela dagen. Underbart. Finns inte att köpa i Sverige så passa på att köpa om ni är ute och reser!

Bed Head, Headrush från TIGI är en glansspray som enligt mig är 100 gånger bättre än serum av olika slag! Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0