Jag överlevde!!!

Då har jag besökt tandläkaren!!! Jag är faktiskt lite stolt över mig själv. Dock var jag upp och kräktes i natt på grund av att jag var så in i bängen nervös... Töntigt, jag vet att ni tänker så, men jag kan inte rå för det. Inte ett enda hål. Tyvärr var deras datasystem ur funktion liksom mobilnär och annat. En kabel avgrävd precis utanför vårt hus. Har precis fått igång internet och det är fyra tält uppställda där det sitter små gubbar och försöker få ihop en fiberkabel... Så jag kommer att vara tvungen att gå dit igen och ta röntgenbilder på mina tänder. Lite som terapi, typ.

Efter arbetsdagen slut och dagens prestation satt en kaffelatte som pricken över i:et. Gissa om den var god!? Den bästa jag druckit faktiskt. Så klart gjord på soyamjölk eftersom jag inte tål laktos.






Då var det snart dags... Hugahhhh, vill inte men tänderna är i alla fall rena!





Bara att öppna dörren och gå in...





Bara att följa pilen så är man snart framme vid dörren...





Bilen parkerad. Snart är jag framme, stapplandes på mina ben. Skakig som sjutton.

Det första jag gjorde i morse var att kräkas av nervositet. Den här dagen kommer inte att bli lätt. Fy sjutton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0