Ledig dag!

Då var det onsdag igen vilket betyder att jag är ledig tillsammans med Moa! Veckans mysdag och inga måsten. Oftast brukar Moa få bestämma vad vi ska hitta på (jag vet, lite bortskämd) men det fick hon inte idag. Vi hade möte med banken kl 10.00 för att kolla över lånen och lite försäkringar. Dock gjorde vi inte så mycket mer än konstaterade att vi ska fortsätta ha rörlig ränta ett tag till för att binda dem då de enligt banken kommer att gå ner ännu mer. Det tackar vi för! Har verkligen fått ett bra "pris" i månaden på vårt nybyggda hus! Bor betydligt billigare än vad vi gjorde i lägenheten. Och så klart ett hus, precis som vi vill ha det, rikare! Nice!

Från banken hem till mamma och pappa för att fika lite. Tur att båda var lediga idag så jag kunde passa på att mysa med dem. Bulle och coola mitt i veckan, mumma.

Så klart hann vi med ett besök hos Moas blivande man Lukaz. De säger båda två att de är kära i varandra och han är så söt! Vi har redan planerat allting. De gifter sig och brudens far betalar så att det går riktigt kungligt till. Förhoppningsvis så får vi lite publicitet för vår lilla prinsessa... Skojade bara, men ingen brydde sig om mig när jag förlovade mig. Å andra sidan hade jag velat det? Nej tror inte det. Stackars Sveriges Prinsessa.

Bokrean är i full gång och jag har inte ens besökt den. Jag älskar att läsa! Måste ta mig i kragen och göra det. Tycker egentligen bäst om pocketböcker, men ibland är det kul att ha "riktiga" böcker och det känns faktiskt lite lyxigare. Har fått låna två böcker av ma&pa, Khaled Hosseins "Flyga Drake" och "Tusen strålande solar". Ska tydligen vara bra.

Kvällen avslutades med ett bastubad tillsammans med hela familjen. Det är tur att det går in tre personer...-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0