Förberedelser....

Då var det lördag eftermiddag då och fredagskvällen blev precis så mysig som jag hoppats på!

Idag har det varit barnkalas, en månad för sent men så är det när man inte kan planera sina barnafödslar utan låter det komma precis i juletid... Idag var det dagiskompisar som kalaset var för... Dom har riktigt kul de små liven, sedan att man får hjälpa till med åtskilliga toalettbesök, nerkissade byxor, saft som spills ut och diverse andra saker hör ju också till. Jag kan dock inte hjälpa att jag tycker det är oerhört läskigt att torka andra barn. Förstår inte varför, men min lilla tjej klämmer bara blåbär... Håller typ på att spy då man måste göra detta på andras barn... Men nu är det gjort för idag.

Imorgon väntar en invation av tio barn, som tur är har alla föräldrar med sig vilket innebär att jag kan pusta ut vad gäller kiss och bajs...

Det närmar sig tjejkvällen. Ska bli så kul och jag tror alla är lika sugna att få se alla glassiga drinkar som jag är... Och få smaka på dem såklart! Favoriten just nu är After Eight. Mycket god. Men innan drinkarna träder in ska jag väl försöka fixa i ordning mig själv. Klänning blir det idag. Egentligen föredrar jag jeans när jag inte jobbar eftersom vi har dresscode på jobbet, men idag blir det kortklänning och tights. Hårfön är inhandlad av min snälla sambo, i och för sig så skulle den tydligen kommit i mellandagarna men jag har inte sett till d e. Som ett brev på posten dök den upp idag av alla dagar. Bara en liten piik behövdes....-) Och jag har saknat den, säkert fem år utan hårfön... Så man kan väl säga att den är välkommen in i mitt liv igen!

Kanske får ni se oss på www.mobergsbar.se

Ha en bra kväll så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0