Välkommen till min nya blogg!

Hejsan!

Det är jag som är Joseharaton, ett namn jag fick när jag var liten och var med min far på jobbet en dag högt uppe i det blå. Uppe i det blå kan man vara lite då och då, i olika konstellationer! Flyga flygplan är något som intresserar mig, ett måste för att på kort tid kunna upptäcka denna underbara värld vi lever i! Drömmar kommer som en naturlig del av vår värld, vad vore världen eller livet om man inte fick drömma?

Jag har inte bloggat tidigare men tycker om att skriva om både det ena och det andra, mina tankar är många och ibland ganska tokiga. Ni får helt enkelt se själva vad jag har att bjuda på!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan

allt bra? förlåt för jag tipsar men har nygligen startat en liten mini goodiebag tävling

va gärna med

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/natti-natt-1.html

2009-01-21 @ 21:41:57
Postat av: Jessica

Hej !:)



Välkommen till blogg.se :)!

2009-01-21 @ 21:48:17
URL: http://sunshyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0