Fredag, snart börjar jag jobba igen...

Hughaha! Fy så fort semestern har gått. I och för sig har jag bara haft två veckor och kommer ju ha två veckor till i augusti så jag ska inte klaga. Men det känns alltid lite så där innan man börjar jobba. Ska dock bli kul att jobba igen, bara vädret vänder till det sämre... hA HA, GLÄDJEDÖDARE FÖR ALLA SOM BÖRJAR SIN SEMESTER IDAG,

I morse när vi vaknade var det ganska mulet, så jag högg tag i penseln och målade upp färgen som var kvar. Sedan kom världens regn och åskskur. Då passade jag på att städa hela huset och byta ut det turkosa till syrenlila. Så underbart! Härligt med ett doftande rent hus och lite ny färg.

lagom tills jag var färdig kom solen och även Mr Right hem. Han slutade tidigt idag och börjar sin semester nu. Vi ska ha en riktig myseftermiddag och kanske cykla ner till stranden en sväng. Grilla och umgås med grannar.

Dock har jag en fruktansvärd värk idag. Beror säkert på städningen så nu ska jag tillåta mig själv att vila lite.

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej tjejen!

Tack snälla rara DU för paketet, jätte gulligt!!!

Men det behövde du ju inte... Men jag är jätte tacksam för det!!!!

Hoppas ni har en bra helg och att du kan njuta sista dagarna innan det blir dax att jobba igen...



Massor med tackKRAMAR!!!

2009-07-04 @ 19:15:44
URL: http://ulrikasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0