Låååång dag!

Åhhh, nu har jag gottat ner mig i soffan och hann se fem minuter av "Lotta på Liseberg". Även om dagen varit lång så har den ändå gått fort. Tiden på jobbet bara rann iväg och vips så var det dags att åka hem.

Hann med en liten löprunda, bara 35 minuter, men det var ändå skönt att komma ut och skaka på fläsket lite. Efter det packade vi ner lite jordgubbar och badkläder och begav oss till sjön. Invaderade av mygg hoppade vi i vattnet och badade ett tag. Att sedan få på sig kläder utan att få alltför många myggbett var en kamp om tiden...
Men mysigt att göra något av kvällen.

På onsdag är jag ledig! Ska bli sååå skönt!

Jag vet, just nu blir det ganska korta inlägg, men det har liksm inte hänt så mycket idag mer än jobb och ovan nämda!
Ska kolla in lite simhopp och lite resultat sedan ska jag gotta mig med min bok där jag just nu är mitt upe i en mordutredning!

Kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0