A new one...

Denna dag har kantats av ett evinnerligt farande fram och tillbaka. Moa skulle vara på dagis trots sin lediga dag eftersom de skulle fira midsommar där. Så hon slapp i alla fall följa med. Först var det läkarbesök i Stockholm, sedan tillbaka för att träffa husläkaren och hämta Moa på dagis och direkt tillbaka in till huvudstaden för att gå på ytterliggare ett läkarbesök... Vilken dag... Jag är verkligen helt färdig, åkte nio och kom hem sju... Kroppen värker så jag bara skriker inuti huvudet. Och jag som ändå mått ganska hyfsat, fasen, inte en dag klarar man av. Men nu är dagen över med allt vad det innebär. Värken är inte nådig, men egentligen ska jag inte gnälla, det finns de som har det mycket mycket värre än mig...

Det enda roliga var att jag har en ny mobil nu!!!



Love it!

Har inte hunnit sätta mig in i den än och pallar inte det idag.

Kram godnatt alla kära!

http://www.freewebs.com/djurnukooder/mirandanallar.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0