Ännu en regning dag - nu får det vara nog!

Gaaaahhhhhh, jag blir tokig av detta väder. Det blir ju inte ljust på dygnets 24 timmar... Regn, regn och ännu mera regn... Sänder en tanke till två kollegor som börjar sin semester idag... Hoppas det klarnar upp snart. Själv har jag en veka kvar att be till vädergudarna att de ska låta mig se solens strålar...

Jag håller på att lada upp lite bilder, men tyvärr är nätet, som alltid när det regnar piss långsamt... Men det kommer...

Jag har en lyxig förmiddag hemma alldeles själv! Moa är på dagis eftersom de har avslutning för de barn som efter sommaren ska upp på Storbarnssidan, så jag vet inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med... Men gud vad tyst det är, nästan tråkigt.
Det som är skönt är att jag inte behöver anstränga mig det minsta innan jag börjar jobba. Har fruktansvärt ont i kroppen efter den intensiva helgen och det kalla vädret.

Ha en trevlig dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0