Funbeat.se

Idag har jag avverkat ytterliggare ett simpass. Det gick inget vidare, men jag tog mig igenom passet, men det var segt. Söndagens 1500-ingar satt kvar i armarna plus att kroppen värkte enormt. Gick inte att simma utan att ta lite alvedon. Men som jag vet så mår jag bra i ett par timmar efteråt och läkaren säger ju att simning är bra...

Appropå sport, för dig som vill föra en träningsdagbok så kan jag varmt rekommendera ett besök på www.funbeat.se . En sight som har gratis träningsdagbok med en massa finesser. Leta upp dina träningskompisar, se hur mycket/lite du verkligen tränar, vad du tränar och en massa annat.

Nu är det bara drygt en månad kvar till Vansbrosimningen. Wiiieeeeee. Jag både fryser och ryser bara jag tänker på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0