Godmorgon!

Ännu en dag vaknar jag till strålande sol! Kan en semester i Sverige vara bättre? Och tänker man som så att jag bokat en utlandsresa för ca 12-14000 kronor för mig och Moa denna vecka för att få sol och bad, ja då skulle man kunna säga att jag tjänat 2000:- om dagen... Just för solens skull menar jag... He he!
http://villalilja1.blogspot.com/2009/04/sol-sol-sol.html

Jag antar att dagen kommer att börja med lite bad för att  sedan packa oss in i bilen och möta Mr Right och gå på Liseberg! Fasen vad kul det ska bli!

Lite tråkigt att lämna farmor, men jag kommer tillbaka i höst! Det är nog första gången som jag åker här ifrån och inte är proppmätt. Det beror nog på att vi gjort så mycket varje dag och inte haft tid att äta... Annars brykar det vara

* frukost
* 11-kaffe med en miljon bullar och kakor
* mat med efträtt
* 14-fika med ännu mer bullar och kakor
* mat med efträtt
* kvällsmacka
* fika innan sänggående

Ha ha, ni kanske förstår att efter ett par dagar är man ganska mätt och det brukar hålla i sig i ca tre dagar...

Ha en underbar dag så länge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0