Jag känner mig som en dålig människa...

Det är inte sant... En tjej som finns i min närhet har mått så dåligt senaste tiden och jag vet att jag i ett tidigare inlägg skrev att jag skulle åka till henne med lite smått så att hon kunde gotta sig i andra människors olycka... Dvs tidningar och sådant... Och så klart har jag varit och inhandlat detta, och lade det överst i min väska för att åka förbi henne med det innan jag for till farmor. Men vad ser jag då jag packar upp... Jo, mitt lilla paket... Fasen vad arg jag blir på mig själv... Och nu är vin inte hemma före måndag. Förlåt, men det kommer tjejen... Du vet vem du är och det var inte meningen, men just nu har jag lite ångest över att jag glömde...

Men jag får inhandla lite nytt, inte så kul att läsa gamla tidningar...

Ha en bra dag alla!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det är mig du menar så ska du absolut inte känna så!!!!! Jag är jätte glad över dina små kommentarer, det räcker jätte långt för mig. Det gör mig glad och uppiggad.

Men jag kan ju säga en sak... Det är ganska tydligt att det gör VÄLDIGT mycket hur man behandlar och har empai för andra människor när man själv är sjuk.

Tyvärr behöver man ofta få ett slag av verkligheten för att förstå, för att komma ur sin ego bubbla...

De som stöttar mig mest är de som bäst behöver den enrgin för att själva orka... Tyvärr är allt för många i sin egna lilla värld där de ser problem i det som för dig och mig är "lyx problem"...

Stor KRAM till dig!!!

// U

2009-06-25 @ 21:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0