Längesedan

Ja, det är just vad det är. Det är verkligen jättelängesean jag skrev om inredning. Men det har liksom inte blivit så mycket av det på sista tiden. Mest har vi hållt på ute med altan (ok, jag gjorde ingenting mer än att tjata om attd en skulle bli klar så jag kunde ta ut solstolen...) och målningen. Snart är grunfärgen på plats. Lite finputs kvar och vinkeln, men sedan börjar det roliga. Kladda på lite föärg så man ser hur fint resultatet kommer att bli.

Igår höll jag på i ca 1 1/2 timma med fyra fönster... Och vi har ju ett par om man säger så... Man skulle kunna kalla det terapi. Men terapi för vad?

Hur som helst så ska jag snart byta ut det turkosa mot lila inför sommaren. Sedan blir det väl någon häftig grön färg innan det åter är dags för rött... Det var ett tag sedan, men inhandlade lite sommarlila pryylar som filtar till soffan, en kudde, lampskärmar och ett antal ljuslyktor. Gillar verkligen att pigga upp med lite ombyte ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0