Laxpasta, gudomligt gott!



Har hunnit med en sväng träning, simning. Ett ganska lätt pass, men känner mig ändå trött. Kroppen värker och är proppad med tabletter trots att jag verkligen vilade på eftermiddagen. Fasen, jag vill inte börja känna så mycket värk igen...

Hur som helst så lagade jag en supergod middag idag.

Färsk spenatpasta med en sås bestående av fräst lök, lax skuren i tärningar, ärtor, peppar, salt och lite barbeacuesås utrörd med matlagningsgrädde. Supergott! Just ja, hade i saften av en pressad lime. Gillar just smaken av lax och lime!



Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej!!!

Åh, låter super gott!!!

Drömde inatt att jag var hemma hos er, det var jätte fin och gigantiskt stort men det var inte nybyggt... Jag och mina drömmar... Jag skulle hyra ett av alla dessa rum hehe.

Tack för alla snälla kommentarer!

Hoppas att du har mått bra idag och att ni får en jätte bra helg!!! Hälsa.

KRAM

2009-06-05 @ 23:44:29
URL: http://ulrikasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0