Nada nada nada

Jag varken orkar eller vill skriva någonting idag. Har bara ingen lust trots att dagen varit bra, en ganska vanlig måndag med en värk som suttit fastnaglad hela dagen...

Efter jobbet var vi och badade nere vid sjön, hade så klart kameran med mig, men jag glömde använda den. Som ni vet älskar Moa att bada, spelar ingen roll hur kallt eller varmt det är... OK, jag badade inte, bara fikade... Doppade inte ens tån, hur ska jag kunna simma Vansbrosimmet om drygt en månad... Wooohaaaahhaaaa.

Mina tankar går till min kära vän som födde en lite dotter i ambulansen idag! Jag anatar att hon kommer vara lika söt som sin storasyster, dvs bedårande. Hon hade verkligen bråttom ut. Men vad vi hört så mår dom bra vilket just nu är det viktigaste!
Ett stort GRATTIS till er! Snart står jag på trappen med en massa presenter!!! Jag är så glad för deras skull och skönt för henne att bli av med magen!:-)

Kram och en stor god natt puss till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0