Surpuppan sover



Shit pommes frites vilken dag jag haft med mitt lilltroll. Gissa om jag längtar efter Mr Right nu!? Imorgon klockan tre ses vi äntligen, har inte setts sedan i måndags, ok, jag vet, inte SÅ länge sedan, men jag ser ändå fram emot en superhärlig helg tillsammans alla tre! Så klockan 15.05 landar han och då står vi väl på flygplatsen med öppna armar!

Hur som helst så har dagen varit både bra och dålig. Ett underbart väder vilket innebär att solbrännan bättrats på ganska mycket. Hittade ett bad hos farmor där jag inte varit sedan jag var typ sex eller så. Utomhuspool med härliga grönytor. Frid och fröjd och massa bad... Tills min lilla vän råkade ut för någonting (ingen aning om vad...) så att hela hennes värld rasade. Det var fel på ALLT. Hon stod naken på filten och skrek och hoppade av ilska... Tillslut fick jag henne att somna i förhoppning om att hon skulle vakna på rätt sida... Men icke. Hon vaknade ännu mer arg. Skrek ännu mer så att jag höll på att gräva ner mig av skam... Hon bara skulle ha en glass, men jag anser att beter man sig så och har fått tre varningar att om man inte slutar så blir det ingen glass, då ska det hållas. Så det blev ingen glass. Såklart var hon ännu mera arg då...

Tillslut lugnade hon sig och under kvällen kröp det fram ett förlåt och jag älskar dig mamma... Då var det inte så farligt längre-:)

Har varit och inhandlat lite tyg som ska bli lampskärmar, faktiskt riktigt nöjd!

Har även varit i minneslunden där min Älskade farfar ligger begravd. Jag var tyvärr inte närvarande på begravningen, vilket jag än idag grämer mig för, men vi låg på BB då. Det gör ont i hjärtat att jag inte fick ta ett riktigt farväl, men jag vet att han finns hos mig och jag kommer alltid tänka på honom som min älskade farfar! Tänk bara om han fått träffa Moa...

Nu ska jag sova, jag är dödstrött och imorgon blir en dag med mycket aktiviteter!

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0