Dagens uppgift!

Idag har jag ingenting planerat, den enda uppgiften idag är att åka och köpa ett kilo potatis. Ska ha två vänner på middag ikväll och ska göra portabello "burgare" med kryddpotatismos. De är vegetarianer och jag hittade receptet och det såg ut att vara enkelt ochgå snabbt att slänga hop. Bild kommer ikväll tillsammans med smakupplevelsen...

Just det, jag var ju hos läkaren igår. Hur det gick.... Ja mina farhågor besvarades till stor del, FIBROMYALGI. den luddiga sjukdomen som sätter sig i musklerna/muskelfästena och i viss del i lederna. Jag träffade dock enbart en sjuksköterska igår och ska träffa doktorn på måndag. Fick göra lite undersökningar och svara på oändligt många frågor. Det som är bra med Smärtkliniken är att de jobbar för rehabträning och inte enbart medicinering i pillerform. Det känns skönt!

Jag kommer att lägga upp en kategori med Fibromyalgi så snart jag varit hos doktorn för er som vill läsa lite mer om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0