En liten parentes

av min och Moas mysiga dag idag var att hon kräktes ner hela sig på väg till Uppsala. Urk, jag har fobi för sådant. Men hon mådde inte dåligt och jag såg direkt att det inte var magsjuka. Troligtvis en reaktion på att jag åkte över skogen (krokig och skumpig väg) samtidigt som hon satt och läste böcker. Men våra handdukar gick åt till att torka spyor... Det första vi gjorde när vi kom till Uppsala var att besöka Åhlens och köpa nya kläder till lillgumman. Stackarn... Och nya handdukar... Men hon var så glad så och har ätit som vanligt.

Mr Right fick den stora äran att skura bilbarnstolen... Tack tack, Jag hade inte klarat det. Hemfärden klarades genom handdukar som hon fick sitta på.

He he, jag är mer tekniskt än min mr Right i alla fall. Han fick minsann av alla kuddar och bälten från bilbarnstolen, men fick inte ihop det sedan. Tänk att det ska en tjej till det. Tjejer kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0