God förmiddag!

Onsdag, vilket ni vet, betyder min lediga dag! Vore det inte för snön som fortfarande vräker ner skulle dagen ha känts ok. Och ännu bättre om jag inte haft ont i kroppen, kanske till och med bra då!

Jag tror jag hittat det, vem som åkte ut ur Mästarnas Mästare igår, Emma Igelström... Tyvärr. Men det var hårda motståndare hon mötte, eller vad sägs om skidkungen Per Elofsson, fotbollsesset Malin Moström och friidtrotts stjärnan som fortfarande har det svenska rekordet i längdhopp, Erica Johansson.

Om jag får tro på SvT:s kommentar på sin hemsida så borde det ju vara Emma Igelström som fick åka hem.

Erica Johansson lär Per Elofsson cha-cha och Malin Moström visar sina bästa breakdancemoves i näst sista avsnittet av Mästarnas mästare

Men jag kan ha fel och kommer leta vidare tills jag är 100% säker.

Jaha, vad har den här dagen att bjuda på då? Jo, jag ska till en mammaledig kompis som är så go och bjuder mig och Moa på lunch idag. Det ska bli riktigt trevligt. Bara jag får fram bilen ur den förbaskade snön. Ja, jag gillar verkligen inte snö och vinter. Men hur som helst, sitter vi bara i bilen och den startar så kommer det att bli urmysigt och trevligt. Ska försöka att inte vara med i statistiken över de olyckor som med stor sannolikhet kommer att inträffa idag.

Får se hur länge vi stannar där, blir det inte för sent kommer vi troligtvis åka en sväng till min älskade mamma. Pappa är ute och flyger och mamma ledig. En fika där är aldrig fel. Ha ha, låter nästan som en väldigt spännande dag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0