Jag ska aldrig mer se Melodifestivalen

OK, jag säger det nu direkt efter finalen. Jag höll såklart på Måns eller Sarah Dawn Finer, men de åkte ju bort så snart tittarnas röster började presenteras.

Här får Måns Zelmerlöw bedkedet att han inte kommer att vinna Melodifestivalen 2009. Tittarna valde i stället Malena Ernmans bidrag.

Stackars Måns. Han är ju så snygg och såg i mina ögon ut som en vinnare! Men tydligen var jag mer överrens med de olika jurrygrupperna än vad jag var med resten av svenska folket.

Jag trodde först att Petra Mede läste rösterna fel, alltså började i fel ordning, men fallet verkar ju inte vara så. Enligt Aftonbladet så tror ju ändå 2 av 3 att Malena Ernman även kommer att vinna i Moskva. Skräll i kväll och kanske även i Moskva!




Dagen har annars varit bra! Badade läääänge och vi var som tre små russin när vi äntligen fick med oss Moa upp ur vattnet! Och gissa, så klart blev det en sväng in på IKEA, MEN det var faktiskt Mr Right som sa att vi borde passa på då vi ändå var i närheten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0