Måndagmorgon...

God morgon på er! Hoppas att ni sovit gott i natt. Det har inte jag, har haft en djävulsk värk i min kropp, men det är å andra sidan inget ovanligt som ni redan vet. Men just i natt har det varit riktigt jobbigt...

Då kom jag på att jag fyllde ju år i lördags och har inte visat vilka fina presenter jag fick.




Fina blommor från mr Right och Moa. Tillsammans med ett kort som Moa valt där det stod "Lycka Till i framtiden...." Och naturligtvis så hade hon skrivit bokstaven T och ritat en bajskorv i kortet... Ja, jag är ju närmare 60 nu så det behövs ett Lycka till!





En underbart vacker bukett från mina kära jobbarkompisar! Hoppas att jag kan hålla den vid liv länge! Blommor är inte min starka sida, men jag tycker väldigt mycket om dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0