Mr Right äntligen hemkommen

Då var den ensamma helgen slut. Mr Right kom hem och läste saga för Moa och vi pratade lite men sedan lommade han iväg till sängen... Rolig va? Men jag är van efter alla Leksands-resor år efter år! Ingen idé att ens fråga om han orkar vara uppe ett tag.

Nu ligger jag i soffan och kollar på Sanningens Ögonblick. Ohhhh, det är lite smått pinsamt ibland, till och med för mig som TV-tittare. Tror aldrig att jag skulle ställa upp i det. Skulle vara lite kul att få reda på hur de kan luska fram allting om de tävlande. Vem ställer en fråga om en sådan sak som "Tvättar du alltid händerna när du varit på toaletten"? Om man inte förväntar sig svara nej på den är den ju inte så rolig direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0