Myssöndag!

Vaknade i morse och trodde att klockan var åtta, men den var ju nio... Och vi hade plötsligt sovit jättelänge:-)



Idag kom min vän med hennes lilla goa ettåring på besök och fick i sig både lunch och fika. Efter det tog vi en promenad. Sedan var de tvugna att åka hem så jag och Moa var ute och cyklade. (eller för att vara ärlig, hon cyklade på sin tre-hjuling och jag fick springa bredvid och hålla koll på henne eftersom hon verkligen älskar att åka i alla stora gropar på vår väg. Det är bara det att varje gång hon åker i en grop så välter cykeln... Vägen behöver en ordentlig renovering!)

Så nu är jag död och orkar ingenting mer än att ligga i soffan. OK, ganska skönt en söndageftermiddag, men inte kul och speciellt inte om man inte har en valmöjlighet.


Earth Hour


Tydligen var det bara en halvmiljon svenskar som släckte ner igår kväll mellan 20.30-21.30. Inte så mycket tycker jag. Jag bidrog i alla fall till att vara en bland den halva miljonen. Men, glömde att släcka ytterbelysningen som går på timer. Så jag vet inte om det räknas... Tyckte dock inte att det såg så mörkt ut i husen runt omkring.

Nu måste jag resa mig upp och försöka få fram lite middag. Pastagratäng a la Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0