Nu är veckan slut!

Ja, faktiskt, gud vad fort det går. Ännu en vecka att lägga bakom sig. Jag kan nästan inte förstå att tiden bara försvinner iväg. Det känns som att det bara går fortare och fortare, hur ska detta sluta, kommer man hinna med livet?

Jag har i alla fall fixat min tavla med ett nytt tyg, bild kommer inom kort! Blev ganska nöjd faktiskt! Ni får bedömma själva.

Masters SM är nu slut och jag har ännu inte sett dagens resultat och hur det gick för mina simmarvänner. Ska ta en titt på det och sedan krypa upp i soffan och mysa framför kvällens Beck-film!

Ha ha, min Mr Right ska åka till Leksand och kolla på hockey nästa helg. Men i dagens match, efter ytterliggare en förlust för Leksand, stod det klart att de inte kommer ha någon möjlighet för att avancera till spel i elitserien. Undra om det känns motiverande och spännande att åka upp och kolla på fredagens match!? Skulle inte tro det. Jag hoppas och vet att de i alla fall får roligt eftersom de är ett bra och roligt gäng som åker, även om syftet är långt bort med resan.... ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0