Nu har vi bytt!

Äntligen har jag hittat alla atiraljer som ska ersätta det röda till turkost!



Det är enbart två lampskärmar kvar. Hittar verkligen inte stora turkosa lampskärmar. Så jag har kommit fram till den optimala lösningen att fråga min favorit (bland många andra) om hon kan hjälpa mig att kanske sy dem åt mig!? Jag hoppas och hon kan få lite kattgodis till den enda katt jag tycker om... (Ok jag är ingen djurvän... men det vet ni väl om...)

Idag när jag jobbat färdigt, det såg ut som en lugn dag på jobbet, men gud, vad vi hade att göra..., så hade vi besök av Mr Rights kompis med barn. Sedan kände vi för att ta en promenad i det strålande solskenet. Så skönt. Moa somnade i vagnen och sov länge. Det medförde att hon var uppe och kollade på HELA Robinson. Mysigt. Jag började fixa lite genom att ta bort det röda och byta ut till turkost. Så himla fint och det sprider så mycket mer ljus och fräsch-het än vad det röda gjorde. Vi blev verkligen supernöjda!!!! Visst brinner ljusen fint med sitt spridande sken!? Imorgon ska jag byta ut tyget på vår lilla tavla så att den matchar in i övriga rummet.

I like it!

Jag blir verkligen glad av det turkosa. Så har ni grått och trist så prova att byta ut lite färger!

Sov gott och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0