Nya grannar?

Jag undrar så vilka som köpt huset bredvid oss! Det såldes för ungefär en månad sedan och det ska tydligen ha sålts till en barnfamilj från Vallentuna i vår ålder. Mr Right har pratat med dem, men det var innan huset såldes då de var förbi och kikade. Han tyckte de verkade sååååå trevliga, men sedan har vi inte sett till dem. Ja, inte någon annan heller för den delen. Jag tycker att det ska bli superkul att få grannar och känner inte det minsta som en del andra runt omkring att man ska överklaga alla nya byggen... För oss tog det drygt ett och ett halvt år extra på grund av överklagan.... Då får man väl bosätta sig i skogarna i mörkaste Norrland!

Tänk vad mysigt till sommaren då alla börjar krypa fram ur sitt vinterbo. Och alla vet ju att jag gärna bjuder in alla på en fika eller två... Nu är det ju bara ca sju hushåll här, men det ska byggas ca nio till fram till hösten. Kul tycker jag. Tomterna är stora så det är ju inte direkt så att vi kommer se vad grannarna äter till frukost!

Näää, nu måste jag verkligen till jobbet!

Have A Nice Day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0