Snart är det helg! Jippie!

Fredag igen! Det är inte klokt vad fort veckorna går! Tyvärr kan jag också kontatera att helgen går minst lika fort...

Igår hämtade jag mina skor som kom från H&M. Jag gillar dem verkligen.!

                                                                                    

Billiga var de också, vilket jag gillar! Hellre har jag fyra par skor som jag kan alternera med än att endast ha ett par...

Idag blir det som sagt fika på jobbet med en smarrig annanaspaj. Fredagar känns ibland ganska mysiga att jobba eftersom vi oftast har fredagsfika. Visst kan vi fika andra dagar med, men på fredagar är det oftast ganska lugnt och vi hinner prata med varandra utan att bli avbrutna efter en mening. Och jag tycker verkligen om mina jobbarkompisar! Tur att dom finns just på min arbetsplats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0