Solariefärg...

Kom på att jag ska bege mig till den konstgjorda solen idag. Vi ska ju på fest imorgon och jag känner mig ganska dassig idag så då tänkte jag att några minuter i ett solarieum kunde hjälpa mig. Brukar verkligen inte sola, men slutar jobba sex idag och har sagt att jag ska gå på träningen halv åtta, så då kan jag lika gärna passa på.

Sedan ska jag hem till soffa och kolla på Let´s Dance. Och Hjälp! såklart! Fast jag tycker nog att förra säsongen var mycket bättre och roligare. För övrigt så gillar jag juryn i Let´s Dance.

                             Let's dance-juryn 2009. Foto: Linus Hallsenius/TV4

Och jag hoppas att Elisabeth åker ut idag just på grund av att de andra dansar så mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0