Söndags-simmet


 
Då har jag avverkat ännu ett simpass i badhuset. Dagens huvudserie bestod av 100-200-400-800-1500 meter frisim. Verkligen segt en söndagmorgon. Så här i efterhand är jag ganska knäpp som ens går upp för att göra detta, otaliga längder i bassängen, men ganska nöjd efteråt.

När jag vaknade i morse värkte hela kroppen. Kom inte upp ur sängen utan alvedon, men nu känns det i alla fall någorlunda ett tag. I ungefär två timmar, sedan kommer jag att få grymt ont och säkert behöva tillbringa ett par timmar liggande. Hatar denna värk. Bara att bita ihop.

Nu, innan jag får alldeles för ont ,ska jag köra ett race och skala potatis till en potatisgratäng som vi ska bjuda våra vänner på ikväll. Till det ska vi äta kycklingfileér och förhoppningsvis en god sås och en smarrig sallad.

Kanske visas det någon sport på Tv idag, det vore ju underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0