1:a maj och strålande sol!

Välkommen sköna maj!
Vilken strålande vacker Valborgsmässoafton det var igår! Så härligt väder.

Efter jobbet grillade vi hambugare på altan med goda vänner för att sedan bege oss till elden!



Såklart mötte vi alla byborna, den ena mer onykter än den andra. Men alltid lika roliga! Det var ganska kallt, men elden värmde skönt. När vi traskade hemåt fick vi med oss några vänner hem som vi drack lite vin och käkade chips med.

Riktigt mysigt!

Jag jobbade ju faktiskt längre igår än vad jag gjort på mycket länge. Fram till ett kändes det som vanligt ganska ok, men sedan trodde jag att jag skulle gå av. Var tvungen att fälla en tår på lunchen. Jag hade verkligen så ont att det inte gick att hålla tårarna borta. Värken tar över mitt liv ibland. Så när jag kom hem trodde jag inte att jag skulle orka med vare sig gäster eller eld. Men efter ett varmt bad och en lång varm dusch så kändes det något bättre. Det var bara att härda ut och tänka att imorgon (idag) får jag vila. Ska inte göra någonting annat än att ligga i en solstol på mammas och pappas altan.

Mr Right ska tydligen gräva hos pappa, men jag ska bara lata mig!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ta hand om dig i solen!

Krya på dig!

KRAM

2009-05-01 @ 09:43:01
URL: http://ulrikasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0