Äntligen, nästan, på väg!

NU är väskorna packade och jag är död... Närå, inte riktigt, men slut i kroppen. Jag hoppas så att vädret blir bra och att kroppen får en dos av välbehag!

Väskorna är nu packade och huset städat. Jag gillar verkligen att komma hem till ett rent hus och kunna njuta. Inte bara komma in och känna att det första man ska göra är att städa... Ops ops, jag har ju inte ens åkt än så nu ska jag väl inte fundera på när vi kommer hem!

Moa såg ett flygplan tidigare idag och sa
-Mamma, imorgon sitter vi där uppe och flyger till Grekland. Det ska verkligen bli mysigt. Väldigt mysigt och roligt! Åhh så roligt det ska bli...

Lite smått lillgammal och jag antar att jag sagt precis så vid något tillfälle. Lilla gumman, hon tar efter hon!

Jag är dock väldigt bekymrad över en tjej jag känner. Hon mår verkligen inget bra just nu och det verkar inte heller som hon får den hjälpen hon behöver. Det är helt sjukt att man ibland kan bli så illa bemött av vårdpersonal. Jag undrar om de vet vad empati är? Man skickas liksom bara runt runt, precis som en del inte orkar hjälpa till och bara tycker det är jobbigt att behöva engagera sig. Då är det lättare att skicka vidare så är problemet liksom borta...
Jag hoppas att hon snart får må lite bättre så att hon kan känna sig lite bättre till mods! -Tänker på dig, du vet vem du är-

Nu önskar jag er alla en supermysig helg och en bra nästa vecka! När jag kommer hem ska jag ladda bloggen med en massa soliga bilder!

En stor kram och en massa pussar till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0