En lång lång dag

Idag har vi varit på Astrid Lindgrens Värld.  Solens strålar har skinit på oss hela dagen. Perfekt väder för att ströva omkring där.

Vi åkte tidigt, strax efter fem i morse. Stannade inte tidigare än ca 4 mil efter Linköping (eftersom Moa somnade i bilen) och avnjöt varm choklad och hemmagjorda mackor i naturen! OK, precis bredvid vägen, men det var mysigt i alla fall.

Hela dagen har vi sedan tillbringat på ALV. Avslutade med en middag på MonteCarlo i Vimmerby! Gott.

Egentligen skulle vi sovit kvar där, men så här i efterhand räckte det gott och väl med en dag och det var skönt att komma hem och ha dagen till förfogande imorgon.

Hade tänkt lägga upp lite bilder, men det gick inte.

Hur som helst så vill jag skrika rakt ut, så ont gör min kropp nu. Jag har nästan varit befriad från värken i två veckor. Nu har den dock kommit med besked igen. Fasen att man liksom ska få lida för att man har kul och njyter av en dag. Smärtan kom under eftermiddagen och jag klarade mig inte utan värktabletter.

Nu ska jag i alla fall sova och samla lite krafter tills imorgon!

Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0