Godkväll i stugorna!

Åhhh, ännu en underbar dag med nästintill tropisk värme.

Sedvanligt var jag och simmade som varje söndag. Trodde verkligen inte att jag skulle klara det idag med tanke på värken i natt sedan igår. Jag fick till och med ta en varm dusch INNAN jag åkte hemifrån för att ens kunna klä på mig. Träningen kändes pest och pina i ungefär 20 minuter, och eftersom jag aldrig ger upp så kom jag igenom ett bra pass på ca 5000 meter. Efteråt kändes det bara sååå bra att veta att det bara var att åka hem till en solstol. Där låg jag sedan en hel del under dagen medan Mr Right slet med målningen! det bästa av allt är att jag faktiskt har fixat en hel del grejer, men i min egen takt och känner mig ok nu! Tack gode Gud för solen och dess strålar!

Vi har varit och badat i sjön, lekt i vattenspridaren, haft min kära kompis på middag. Grillspett och god sallad! Det har helt enkelt varit en perfekt söndag!

Jag verkligen älskar värmen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0