Grillad Hamburgare med tillbehör...

...stod på dagens meny. Riktigt smarrigt, fort att göra och kul att göra sin egen favorit!





Denna smarriga sås fick vi av min pappa! Inköpt i USA och supergod att ha som marinad inför den perfekta grillningen eller som sås på maten! Jag kan ha den på precis allting!

Nu är vi så mätta och belåtna. Efter maten hade jag och Moa ett minispa i badrummet. Lite gott vatten och frukt samtidigt som vi tog bort gammalt naglack, gjorde hårinpackning, duschade och mös. Efteråt målade vi naglarna med de nya fina naglacken som jag köpte i veckan!
Moa tyckte verkligen att det var sååå kul och så mysigt. Hon är en riktig tjej ända ut i fingertopparna.

Just nu är det Speedway som visas på vår Tv... Kul? Nej, men det går an. Själv funderar jag starkt på att sätta mig framför den andra Tv:n och kika på Robinson. Dock lite trist att sitta vid varsin Tv en lördagskväll...

Ja hörni, det löser sig nog, känns inte som ett allvarligt problem direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0