Morgonstund har guld i mun!

Jag verkligen Älskar att gå upp och skrota omkring på morgonen. Tyvärr blir det alldeles för sällan på grund av värken. Men idag kunde jag verkligen inte somna om så jag tänkte att det var lika bra att masa sig upp efter lite piller. Till soffan i alla fall. Funderar starkt på att göra i ordning en god frukost och avnjuta den innan jag ska iväg till jobbet i lugn och ro.

Solen skiner även idag från en klarblå himmel! Verkligen sommarväder och idag skulle det ju bli ännu varmare än vad det var igår. Tyvärr kommer jag sitta inne på jobbet en del timmar av dagen, men jag får njuta sedan när jag kommer hem! Den röda färgen har lagt sig och övergått till svagt brunt. Kanon, då kan jag pressa lite till i eftermiddag. Hur skulle det vara att vända på steken!?

Traktorn började köra halv sju igen... Bråda dagar för bönderna. Jag har aldrig riktigt följt ett jordbruk på så nära håll, är typ lite fascinerad, men bara lite om jag måste erkänna.

Hoppas att ni får en supermysig lördag och passar på att vara ute i solen och njuta!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0