Ryggläge i soffan...

... eller Rodelträning kan man också kalla det! Ha ha!

Kan inte påstå att jag mår så hemskt bra idag. var ganska jobbigt att jobba, tur att det var en massa att göra så att jag liksom fick annat att tänka på.

Jag hoppas innerligt att jag mår något bättre imorgon eftersom jag bjudit hem en vän till kvällen. Skulle vara så skönt att verkligen orka det, sitta och prata och fika och bara ha det bra.
Som tur är jobbar jag förmiddag imorgon, vilket innebär att jag kan vila lite efter jobbet så jag orkar sedan. Hoppas hoppas på det bästa!!!

Känner för lite mumsig kvällsfika nu, så det blir att glutta på kylskåpsdörren och titta vad som finns där. Badade med Moa och det sägs ju att sjön suger... Hmmm, nu var det kanske så att vi badade i badkaret, men bad som bad:-)

Nu är det bara fyra dagar kvar tills vi åker, nedräkningen har börjat. Ska bli så sjukt skönt!

Ha en fortsatt trevlig kväll så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0