Sveriges Smartaste Barn...

Har ni sett det på Tv? 3:ans program på lördagar. Har inte sett det förrut och råkade bara zappa förbi det. Men vilken titel på ett program. Jag tycker inte att det är en bra titel på ett program där barn tävlar mot varandra. OK att dom gör det, men för guds skull kalla det då någonting annat, vad som helst men inte Sveriges Smartaste Barn... Kan ju verkligen få vem som helst att få dåligt självförtroende.

Moa har redan somnat och Mr Right åker båt. Kryssnings-sässongen har ju börjat för ca en månad sedan. Det blir ganska många för honom på våren, men kul har dom rackarna.

Jag var verkligen helt slut efter jobbet och ser fram mot en kväll i soffan med gott godis och en ny bok. Kom på att jag ju skulle börja läsa "Sanningen om Gömda", men jag får liksom inte tummen ur för att kunna börja på den. Vet inte varför, men hela den debatten känns inte riktigt lockande just nu. Tycker det har blivit lite för mycket och hela händelsen är ju liksom ur Mias perspektiv och hur hon upplevt den, vem kan ändra och säga någonting om det!?
Hittade några pocketböcker som jag ännu inte börjat på, får se vilken jag väljer. Tänkte även surfa runt lite på nätet och kolla in pooler... Kanske ska man ta och beställa en, då är ju liksom Mr Right tvungen att gå med på det och gräva för den...
Drömma kan man ju alltid! ha ha, vi får se hur det slutar när det kliar i fingrarna och det är ju en dröm jag haft sedan jag var liten.

Ska plocka fram mitt godis och för en gångs skull vila ögonen på Robinson 2009! Den enda dokusåpan jag ens skulle komma på tanken att deltaga i. Må bäste man vinna, och överleva!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0