Talande bilder


Här simmade jag i stort sett varje morgon. Skönt, men lite väl kallt i poolen...


Moa har fått lite färg på naglarna...


Min tur. Och så klart ett glas vin!


Jag tror hon går i mammas fotspår!


Vid andra poolen, dock på land för en gångs skull.


FInns det något godare än färska, nyplockade och solmogna apelsiner?


På en restaurang i Chania stad i regnväder...


Vacker vy ut över vattnet!


Vid hamnen i Chania stad!


Samma...


Nu börjar det spricka upp och då MÅSTE man sola! Grodanboll...


Alltid glad, men gladast i vattnet!


Vackra blommor!


Ännu en... Ingen aning om vad det är för blommor, någon som vet?


Trött efter dagens bad!


Pool by night...


Såklart att vi besökte ett vattenland! Vi verkligen älskar det. "Råkade" lura Moa att åka "The Black Hole"... Kanske något för liten än... Ansvarsfulla som vi är...


I väntan på maten!


Mr Rights Gyros! Det var hur mycket mat som helst...


Min Greek sallad! Verkligen underbart god! Love it! det blev några...


Nu ska vi snart åka hem till kalla Sverige igen. Vi vill ju stanna kvar, syns kanske på min min...

Men vi kommer tillbaka, var så säkra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0