Underbara dag!



Mumsigt mellis med en Latte efter jobbet på altanen i det vackra vädret!

Åhhh, vad jag har mått bra idag! Så härligt! Kroppen har hängt med utan att jag behövt fundera på om jag har ont.
Det är så härligt, bara det att när jag mår bra vill jag verkligen göra allt, och lite till! Det är precis som jag vill ta igen svunnen tid... Jag får liksom en kick och tänker att det är bäst att göra så mycket jag bara kan innan jag mår dåligt igen.

Hur som helst så blev det en sväng till sjukgymnasten och vidare till en kul simträning. Tänk att kroppen mådde bra även efter det.

Köpte med sallad hem som vi skulle käka med våra kära vänner som kom på besök för att hjälpa oss måla lite.

Ha ha, trodde vi ja. Tyvärr blev det skitväder på bara några minuter så det får bli en annan dag. Men det blev sallad och lite mys, inte fy skam det heller.

Jag tackar högre makter för att jag fått må så bra idag och hoppas det håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0