1:a Advent

Åhhh, det är så mysigt med första advent och liksom första morgonen man kommer upp och får tända all mysig julbelysning. Idag var det dock strålande sol ute, vilket inte är fy skam och det ser ut att bli en härlig höst/vinterdag (det är väl vinter nu!?).

Jag och Moa fixade i alla fall lite julmysigt här hemma igår. Måste erkänna att jag kände mig mega stressad innan, men egentligen, varför ska man stressa...  Jag är sådan, vill att allt ska vara klart och det blir alltid klart! Hade dock så ont i magen med värkar och sammandragningar att jag fick svimningskänslor titt som tätt, insåg att jag tillslut grinade bara för att jag är så envis och måste klara allt själv... Men så här blev det i alla fall:


Moa är en riktig liten hjälpreda och älskar att fixa, kan hon brås på mamma tro!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0