Blandat

God förmiddag på er!

Idag trodde jag att Moa vaknade jättetidigt och hon kröp upp hos mig och jag tror att jag mumlade svagt att hon skulle försöka somna om... Utan att titta på klockan. Och jag har verkligen ingen aning om vad klockan var, men mörkt var det och det kändes som att det var mitt i natten... (det var det inte eftersom Mr Right hade åkt till jobbet...) Tittade efter en stund på klockan och då visade den sig vara halv tio...!!! Oj oj, kom på att jag nog inte kan tvinga Moa att somna om. Jag känner mig inte ens pigg, trots att jag i natt sovit hela natten utan att ha varit uppe en enda gång och kräkts. Däremot så var natten innan ingen höjdare. Var så skakig igår morse att jag inte visste hur jag skulle orka plocka fram frukost. Men med ny energi jobbade jag.

Slötittade på Ullared igårkväll. Ha h, att de kan göra program om allting. Men kan tänka mig att programmet är betydligt roligare om man själv besökt Ullared och vet hur det ser ut och liksom upplevt det själv, in real life. Men vilka pundare det finns. Party i Ullared... You wish... Campa i tält 14 dagar och shoppa varje dag... Gå och handla på Ullared (Gekås) den enda dagen man är ledig från jobbet, och då jobbar man dessutom där... WHHHIOOOOOOHIHI!

Sedan råkade jag slå på Paradise Hotell, inte för att jag bryr mig, men ojoj, att de bara orkar. Inget jag kommer att följa med intresse direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0