Godnatt!

Inget vidare på Tv:n, Efterlyst står på, men ingen kollar. Så det är väl lika bra att krypa ner i sängen och sussa kudde!

Har varit hemma hos päronen och fått lite nybakta bullar i magen, det var mumma!!! Annars har jag fixat en massa ärenden på nätet. Inte direkt sådana ärenden som lyfter humöret som shopping eller liknande utan betalat räkningar, fixat en massa med skolval (wow shit vad stor Moa blir snart...), tider på dagis från den 1 januari, inkomst, BVC och 4-års kontroll, försäkringskassan mm. Men himlans skönt att ha fixat allt sammans. Det är trist och jag skjuter gärna upp det, men så otroligt skönt när det är klart.

Ha ha, vandrade runt i morgonrock tills klockan slog tolv... Vilken dag, kände mig nästan som en slusk, men ändå var det skönt att vara en levande zoombie för ett tag.

Tog ett riktigt hett bad på kvällen med Moa och upptäckte att mottagningen på min telefon inte funkat så bra på hela dagen. Såg det först nu, så imorgonkväll blir det att ringa runt till alla...

God natt på er, zoombien ska nu lägga sig i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0