Morning!

Halloj alla där ute!

Nu ligger jag åter i soffan och myser med min skiva "Kärlekssånger till ett barn, vol 2". Helt klart en underbar skiva enligt mig! Kunde inte hitta den till beställning någonstans så det fick bli en egengjord skiva ala burning... Men nu har jag den och kan njuta i fulla drag! Till och med blev det två stycken... Håller på med ettan nu, men vad jag minns så är den inte riktigt lika bra...

Sååååå vad har dagen att bjuda på? Regn och grått och trist, alltså mycket mysigt att vara hemma och inomhus! Lite ljus och eld i spisen blir det garanterat! Moa ska få göra klart sina inbjudningskort till sina dagiskompisar. Hon verkligen älskar att skriva och det är i stort sett det enda hon gör, kommer en bild senare!

I eftermiddag blir det en sväng till vännen min som flyttat in i ett hus. Shit vad hon samlar vuxenpoäng nu!!! De drar ut i vida världen på fredag och nu måste vi ju bara ses innan de åker. Gissa om jag åter är avis på de som står mig nära som åker på solsemester!? Har aldrig känt mig så blek och glåmig som jag gör nu. Lite sol skulle få mig att känna mig otroligt mycket snyggare. Men solarium med en bebis i magen, nja, jag tror inte det. Visst, brun utan sol finns ju, men nej, det gillar jag inte. Och framför allt vill jag ha värmen som den riktiga solen utstrålar!!!

Har redan hunnit prata med min underbara vän nu på morgonen, skönt att höra att stämingen på hennes jobb ändå är ok trots det som händer. Kan inte vara ett eftersträvansvärt klimat att jobba i just nu. Men så otroligt skönt att hon får vara kvar!

Ha en underbar dag så länge!

Kommer ni ihåg dessa produkter!? De finns ej mer kvar, jag fick pengarna tillbaka och ansiktet är nu återställt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0