Träningsmorgon!

Efter lite filmkväll igår med chips, päronklyftor och dipp, vatten till det, så har jag faktiskt inte sovit så mycket i natt. Vet inte varför, men det gick liksom inte. Mycket tankar i huvudet och oro om det skulle bli en tur till BB... OOOOPS, än är ingen väska packad, ska ta och ödsla lite energi på det idag tror jag!

Hur som heslt så somnade jag till slut och vaknade av klockan som ringde sju (!). Gick frivilligt upp då för att bli upphämtad halv åtta och masa sig till badhuset igen. ETt skönt träningspass, men som gjorde mig ganska slut.

Serien idag var på 3000 meter och det vi simmade var
100 ben
200 medley
300 frisim
400 fr arm med pddal och dolme

i 3 varv.

Skön serie men ändå ganska jobbigt.

Ska nu kolla lite resultat från Världscupen som denna helg går i Berlin och där det blev många fina resultat igår för svenskarnas del. Hejja!

Det är även Sum-Sim denna helg (SvenskaUngdomsMästerskapen) som jag själv deltagit i massor av gånger under yngre år:-) Alltså finns det en del resultat att kolla in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0