Trevlig middag!

Idag har jag haft en riktigt bra dag, men känner mig helst slut och ligger ni i soffan och kämpar med sammandragningar/värkarvar femte minut. Jobbigt.

Men som sagt, dagen har varit kanon och den började med att vi alla sov ganska länge, typ till halv nio och åt en mumsig frukost. Iväg till jobbet där det stundtals var lugnt och stundtals massor att göra. Kul att jobba var det i alla fall. Vidare till apoteket och sedan till JYSK för att köpa en ny baensängsmadrass och sedan till badhuset för att träna.

Det var kul! Körde inte hårt men något mer fart än igår var det.

Byta om snabbt som 17 eftersom jag hade bråttom hem. Men tyvärr hade någon blivit inlåst i källaren så vi fick leka detektiver för att lista ut hur man skulle släppa ut personen ifråga samt veta hur vi skulle larma...

Hem sedan fort som 17 för att förbereda middag till några vänner. Det blec Tacco´s, mest för att det är trevlig mat att sitta och plocka med länge och bra för barnen. Hur trevligt som helst var det.

Såååå, nu vill jag bara att natten ska gå fort så jag kan vakna utan värkar imorgonbitti. Men först är det dags för Wallander, den nyaste, Prästen och lite chips till!

Wallander 19 - Prästen

Nice med min lilla Mr Right (som för övrigt fortfarande väger nästan dubbelt så mycket som mig så så liten är han inte:-) Love Him!

Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0