Dagen i korta drag...

Började dagen med en mysig frukost som stod framdukad när jag klev upp, ägg, grönsaker och bröd. Smakade alldeles utmärkt och elden sparkade fint i spisen.

Åkte och klippte mig, skönt att få det lite fräscht för, håll i er, jag har inte kommit mig för att klippa mig sedan i februari... Ohhhhh. Men som tur är har jag bra kvalitet så det var faktiskt inte så slitet som jag trodde.

Tillbringade en stund på café med Moa medans Mr Right var och städade i "byn". Vaddå manligt och kvinnligt!? Åkte dit en snabbis och stod för korvgrillningen. Efter det var vi lagom frusna så vi begav oss hem och hoppade i badkaret. Så skönt, men blev helt plötsligt avbrutna av granntjejen som stod där rakt upp och ner... Inte så kul och inte så uppskattande då man liogger helt näck i badet... Men vi är vana, men ändå tror man liksom inte att man ska behöva låsa dörren så fort man är hemma. Det finns en ringklocka och man kan knacka om man inte vill plinga, men det verkar inte gå in... Ja, jag är något irreterad, senast var igår då hon helt plötsligt stod inne hos oss och vi var i andra änden av huset... Grrrrrrr.

Sedan beställde vi pizza och nu sover både Moa och Mr Right så jag har ganska tråkigt, men men, jag förstår att min andra hälft är trött. Det skulle jag med vara om jag gick upp fyra varje morgon och sliter både på jobbet och hemma med garaget just nu. Så jag låter honom sova...

Hoppas ni har en bra och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0