Don´t like

Hej på er!

Jag gillar inte mina svindyra produkter med ansiktstvätt, ansiktsvatten och ansiktskräm från Clinique. Jag har fått världens reaktion av dem. Jag antar i alla fall att det är av dem som mitt ansikte ömmar och ser ut som det gör. Jag har faktiskt aldrig haft problem (peppar peppar ta i trä) med finnar eller plitor. Men nu ser jag inte klok ut. Ser ungefär ut som tonårsacne eller någonting liknande. Inte direkt finnar men röda blemmor och svullnader i HELA ansiktet och det gör fruktansvärt ont. Känns som om huden brinner och är torr på samma gång.

Och jag vet inte hur eller vad jag ska göra för att bli av med det. Vågar knappt visa mig och känner inte igen mig själv...

Och det värsta av allt, jag som var så himlans nöjd med mitt köp av dessa produkter. Vad har jag då lärt mig, jo, aldrig testa nya saker, hålla fast vid det invanda gamla som är ett säkert kort... Trist men sant.

Till råga på allt så känns det som att jag slängde typ tusen spänn i sjön...

Tjii fick i alla fall jag för att jag ville vara fin:-)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej tjejen!

Jag kanske kan köpa, eller är dom jätte dyra?

Är det dag o nattcreme och rengörning?



KRAM KRAM

2009-10-12 @ 23:24:38
URL: http://ditasthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0