I´m in

Hej igen kära läsare!

Jag har inte kommit in på min blogg på flera dagar. Lite jobbigt när man bara känner för att få skriva av sig lite. Ett tag funderade jag på att ta fram en dagbok och skriva på vanligt gammalt hederligt sätt, men det blev inget av det. Men så helt otippat så gick det att komma in idag!!! Det hade jag inte räknat med så riktigt vad jag ska skriva om vet jag faktiskt inte...

Hur som helst så har jag en kaka i ugnen och väntar på fika besök! Trevligt. SKa bli mysigt att träffa min vän igen Det är säkert fyre-fem veckor sedan vi sågs över en fika senast så det ska bli riktigt kul! Vilket även innebär att Moas kille och blivande man kommer... Ha ha, här väljer man åt sina barn, men jag lovar vatt deras barn skulle bli alldeles bedårande!!!

I ugnen gräddas just nu en äppelkaka. Recptet har jag snott av min bästa vän, men jag tror att jag lyckas lika bra som hon gjorde. Säkert blev det ett lite annorlunda recept. Bild på kakan och recept kommer sedan när den är klar och uppäten... Måste ju veta att den blev god!!!


Klädsel häromdagen...

 
En frukost i veckan. Te, hembakat bröd, grönsaker, kiwi, russin och nötter, juice och ägg... Frukost är det bästa mål mat jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0