Oj oj oj

Help meeee!
Idag har jag bara varit hemma men haft en hel del besök under dagen. Först var min kära kompis här med sina barn och åt lite enkel lunch, pasta och korv till kidsen och vi åt macka med sallad. Gott och mycket kul och trevligt att se och umgås med henne!

När hon hade begett sig hemåt kom mamma och pappa som skulle hjälpa oss med att såga till en bänk till tvättstugan. Det har bara tagit oss ett år att fixa till den... Och nu är det väl mer eller mindre nödvändigt eftersom vi har tänkt att ha skötbordet där till det som komma skall. Hur som helst så fick de lite fika, bestående av gårdagens rester av äppelkakan och vaniljsås med lite kaffe! Helt plötsligt var klockan middagsdags och det var bara att fixa iordning lite köttfärssås och spaghetti. Det blev gott och mamma och pappa var kvar och åt.

Efter maten sjönk jag och Moa ner i ett varmt och skönt bad, riktigt skönt och det kändes som om sammandragningarna minskade. Men jag har fortfarande väldigt ont i magen och i ryggen. Så nu är det ryggläge och jag vilar ögonen på Bonde söker fru och Stockholm-Arlanda om vart annat.

Hallå, lilla söta Roger, försök att vara lite artig... Ha ha! Jag skulle börja asgarva om jag satt mitt emot honom!

Hoppas ni alla haft en bra dag!

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Chris

Tack för lunchen! Det var jättekul att ses, men jag har lite dåligt samvete för allt jobb du fick göra... Kram

2009-10-19 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0