Regnet det öser ner


Idag är det ett riktigt höstrusk väder, men jag gillar det! Så mysigt att kunna vara inne och tända ljus mitt på ljusa (!?) dagen... Så skönt att bara vara hemma och njuta hela dagen idag! Vi har inget planerat och hoppas på att mamma och pappa tittar ut en sväng. Ha ha en mycket bra anledning till att fika... Kanske, men bara kanske, ska jag ta tag i att packa upp lite som inhandlades på IKEA, men vet inte om jag vill ha på hälsning av sammandragningar idag igen.

Och ansiktet känns något bättre idag, men det ser fruktansvärt ut, men den där brinnande känslan finns inte just nu, SKÖNT!

Nu ska jag mysa med Moa och en bok i soffan! Nice!!!!

Ha en riktigt bra dag så länge!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej!

Ha en myyysig dag!

Föreläsningen är gratis, ta med dina nära och kära också om du vill!!!



KRAM

2009-10-13 @ 10:01:43
URL: http://ditasthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0